15 mars 2014

Grönt är skönt!

Mera barntröjor till de som kan behöva!
Grönt är skönt! Men Anjo spanar efter vildkaniner, 
de hoppar och skuttar därute och han skulle så gärna...

The Butler, vilken rollista!
Har gillat Forest Whitaker sedan jag såg Crying Game i ett tidigt 90-tal. Övriga värda att nämnas är Oprah Winfrey, Alan Rickman, John Cusack, Robin Williams - och flera.
Parsifal-direktivet av Kaj Karlsson (påminner lite om Rött Hot). Sökord för boken skulle kunna vara: biometriska kontroller, demodulatorer, elektromagnetiska fluktuationer, krypteringsalgoritmer, parabellum-ammunition. Hänger ni med? Huvudpersonen vräker i sig Jack Daniels och skumpa och kan ändå behålla kontrollen till 100% i extremt farliga situationer. Jag skulle ragla en stund innan jag föll i koma och bli ett lätt mål för någon med en kulspetspenna med autoinjicerande giftampull. 

Min bodyguard!

4 kommentarer:

  1. Hej Eva.
    Här skiner solen idag men det är ingen vidare värme ute. I går när jag vaknade så var det en massa snö på backen. Nej fy nu vill ja att det ska bli vår och sommar.
    Det syns verkligen att vovven spanar efter kaniner. Men det kan bli jobbigt att bara tänka ordet spana så det är nog bäst att ta igen sig en aning.
    Ha en skön söndag.
    Hälsningar från
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Oj jag glömde ju att skriva att jag tycker färgerna på tröjan är läckra ihop.
    Margit(maxilonia)

    SvaraRadera
  3. Margit, det är ungefär likadant här, vinden är kall, luften är kall även om solen skiner. När det gäller färger får man liksom blanda och ge eftersom en färg inte räcker till en hel tröja.
    Hälsar
    Eva

    SvaraRadera
  4. Huvvaligen så kallt det varit idag. Tur att vi skulle på Aquaria med barnbarnet Max 3 år.....på äääääääventyr som han sa. Tänk så enkelt det är att underhålla barn när de är små, sedan blir det mer och mer krav ;-) på att man ska vara fiffig.....

    Förstår att Anjo vill ha en kompis och leka med oooo

    kramen kramen

    SvaraRadera