13 januari 2013

Tar mig till havet

Och det är ju inte svårt, så nära som det är. På vägen till passerar jag badstugorna som står som tomma och ödsliga. Men under dom kan jag lova att det är full rulle, hundratals vildkaniner om inte tusentals huserar under alla stugorna som inte är få.
Om man kan tala om ebb (eller bara lågt vatten) så är det just vad det är idag. Det är sällan man ser alla stenarna som oftast ligger under vatttenytan.
Detta fantastiska hav som egentligen aldrig tar slut utan bara byter namn, namn som människan hittat på.
En härlig tur vid havet och nu är det fika och lite sticke - TJO!

2 kommentarer:

  1. Hej Eva.
    Hav låter helt underbart. Så skulle jag vilja bo jag också.
    Dessa kaniner skulle jag vilja se. Kaniner är ju så söta. Jag tycker att jag ser dem både små och stora.
    Ha en skön dag
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Havet så härligt! Det är speciellt där hos dig...tycker inte det är samma känsla med havet här i Stockholm....

    SvaraRadera