19 december 2012

Dan för dan före dan före dan före dan....

Dagarna före är bäst men adventstiden går 
mot sitt slut, till och med hela året!

Här har vi en drös förtroendevalda revisorers variant
 av Downton Abbey. Jag utsåg mig själv till Isobel :-)
  Jag provar att sticka en liten julröd halsduk i lite finare
 bomullsgarn och  det blir faktiskt inte alls så dumt.
 Igår kom det ett julpaket med posten från syster Ulla i Kisa.
 Sjukgymnasten har sagt JA till både cykling och simning - HÄRLIGT!
Bildkälla
Och här kommer en härlig bild av en av Disas valpar, Odi!

1 kommentar:

  1. Nämen cykla nu?!? Inte ute då va? Motionscykel?
    :-)
    Simning blir nog skönast tror jag - varmt och gott!

    Men tänk nu är det en bok till jag kan säga att jag har läst! Så glad jag blir :-))

    Fin vovve - märks att du längtar efter hund!
    Fredag åker vi norrut :-))

    SvaraRadera