27 september 2012

Katt Katt Katt

Visst blir man uppmuntrad och alldeles jätteglad när det man gör blir bra - och uppskattat. Jag tror jag redan berättat när jag jobbade som reporter och satt och affirmerade i bilen till jobbet: Jag är bra! Jag är bra! Jag är bra! Det var rätt jobbigt och inte gjorde det mycket nytta. Jag blev egentligen bara hes av ältandet. Men katter kan jag ta mig tusan rita utan att affirmera.

Fiddeli fjäskar som en tok, ränner efter mig som en besatt, det är kokt fisk till di sma på gång och DET LUKTAR JU SÅÅÅ GOTT!

Jag puttar bort honom och han kommer tillbaka, spinner och har sig.

Siameser och Orientaler är favoriterna, resliga, långnosta, stiliga, galanta, vackrast!

1 kommentar:

  1. det syns på de vackra bilderna att du älskar dina katter och du känner exakt till hur de ser ut till kropp och form så att säga och deras miner!

    är hemma och leker Sir Väzzzzzzzzzsss i dag! Du vet ormen i Robin Hood jag har tappat rösten det låter bara sådär zzzzzzzsssssssshhhhhh när jag försöker prata - bra tycker gubben!

    SvaraRadera