27 oktober 2011

Gungeligung med mera

Möte med Patientnämnden och när man ändå är i Halmstad kan man gå till Myrorna. Djuren har sabbat min lilla gunghäst (loppisfynd). Fidde rev ner den och Mika tuggade sönder svansen. Den var ju så fin! 
Hur långvarig gungsvanen blir får vi se, men lite kitsch ska det finnas i ett hem.
Silkegarner hittade jag också, och lingarner i färger jag inte tidigare hade. Det ska bli spännande att se hur det är att brodera med silkesgarn.
Det här kallar jag fynd och inte ens använd.
En klänning som sitter som den vore skräddarsydd, man kan nästan tro att det är mammaklänning...

Och så mitt köksbord, så som det oftast ser ut nu för tiden...

3 kommentarer:

  1. Skönt att se att det inte är bara mitt köksbord som huserar div grejor och då har jag ändå ett syrum (och DÄR ska vi inte tala om hur det ser ut).
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Riktigt läcker gunghäst! :)

    SvaraRadera
  3. Loppisar är bra att ha! Oj en alldeles ny klänning - tänk att någon köpte den och aldrig använde den. Sötast av allt på ditt köksbord är nog den som kan säga mjauuuuuuuuuuoo ;-))

    SvaraRadera