22 augusti 2015

Badar, badar, badar...

Suseåns mynning vid Vesslunda naturreservat

Knobesholmssjön - en favorit

Här får vi vara för oss själva, Anjo och jag - VILKEN LYX!

Anjo spanar ut över en av alla dessa "våra" sjöar

Och så havet förstås!

Men vi naturmuppar åker hellre en bit in i landet

Just det, det här är livet, hälsar Anjo!

Hudinhägern flyger till Eskilstuna idag -
förbaskat roligt må jag då säga!


Och så lyssnar jag på den här boken med en mycket bra uppläsare, Julia Dufvenius. Jag grabbade tag i boken på biblioteket efter att vid ett flertal tillfällen lånat böcker som jag redan lyssnat på och det känns ju rätt retfullt. Så tänkte jag, nu får det bli en helt ny författare. Men den där James Patterson är väl en sådan där hårdkokt typ, skit samma, jag testar. Och det ångrar jag inte, han är ju riktigt mänsklig den där Patterson även om plottilotten är grym!

2 kommentarer:

  1. Men du må då vara en talang - hägern helt underbar!
    Sköna bad så här i sena värmen som kom till slut! puss o kram/Gun

    SvaraRadera
  2. Åh, visst är det härligt med de där baden! Föredrar havet innan alla maneter intar stränderna. Men uppskattar även ett dopp i en insjö. Och så här i sista svängen av sommaren har det blivit många dopp! Ha de gott och måla på! Instämmer med Pysselfarmor: högern är bara så go!

    SvaraRadera