16 juli 2012

När rastlösheten drabbar en...

Idag verkar det bli en sådan dag. Finner ingen ro med stickningen!
Broderar några stygn på ett gammalt UFO. Nääee, inte roligt det heller!
Bakar knäckisar, snabbt gjort! Matte i köket betyder katt i köket. Säg förresten den plats där inte Frasse är, har varit eller ska undersöka. 
Mina planer på en pergola tror jag redan han listat ut genom någon slags tankeläsning.

Hur underskönt vackert får det bli? Stjärnflockan blommar och den är bara så fantastiskt fin. 
Om detta också är en Stjärnflocka återstår att se, den tar tid på sig, håller liksom på sig  - kanske för att överraskningen ska bli riktigt stor.
Regntunga skyar far fram över himlen denna julidag, kan nog bli en blöt tillställning därute!

 Nej, jag tror jag vet! Baske mig om det inte är en TEMYNTA som jag flyttade på i höstas för att den skulle få mer ljus. I såna fall blir det en blomprakt värt namnet i det stora beståndet. HÄRLIGT!

3 kommentarer:

  1. Tråkstickningar har jag också. Så jag började dagen med att starta en ny. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Det bästa man har placerar man på bordet? Eller så är det så att Frasseman tycker själv att han är det bästa du har så han placerar sig själv där
    ;-)))

    Stjärnflockan är så vacker - gör skäl för sitt fina namn. Din pergolalösning är suverän - har du redan åstadkommit den?

    SvaraRadera
  3. Usch, är också så där rastlös. Vill en massa men istället blir det ingenting... :/

    SvaraRadera