9 juli 2012

Järnlady och Old Bordeaux

CD-spelaren har havererat, datorn är ett sjunkande skepp. Men jag sitter inte i sjön! Det verkar som datorn orkar med att göra en sak i taget. Som att titta på film, som att titta på Meryl Streep som Margaret Thatcher. Vilken fantastisk skådespelarinsats! Hon är helt otrolig i sin roll som Järnladyn. 
 Och Denis som spökar spelas av den härliga skådespelaren Jim Broadbent.
Den gubben skulle jag kunna bli kär i :-)


När datorn vill vila finns det annat att göra. 



Jag kommer att bli helnöjd med mitt RÅSA SKÅP! Och med rollern går det fort att måla. Men färgen måste ju torka mellan påstrykningarna, så tålamodet ansätts å det grövsta.

Alldeles nyss berättade grannen att vi får besök framåt sena aftnarna (då jag sover som en gris). Små brunsvarta sliskiga äckliga saker som kommer krypande genom gräset. Så är också vi drabbade av äckelkrypen! BLÄÄÄÄÄK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar